جاستیفای تمام پست ها در وردپرس

جاستیفای تمام پست ها در وردپرس Justify all posts in WordPress یک افزونه plugin است که به راحتی تمام پست مطلب های شما را همتراز Justify میکند .

کلید میانبر جاستیفای در وردپرس

کلید میانبر جاستیفای در وردپرس بصورت معمول shift + alt + j است . اما مشکل اینجاست که این کلید به احتمال فراوان بنا به شرایط مختلف ، عمل نمیکند.

چرا کلید میانبر جاستیفای در وردپرس کار نمی کند؟

عمل نکردن کلید میانبر طراز دو طرفه یا همان جاستیفای دلایل متعددی دارد که مهمترین آنها تداخل با سایر افزونه ها ونرم افزارهای غیر از مرورگر که در سیستم شما در حافظه مقیم شده اند میباشد .

افزونه Justify all posts in WordPress

بهترین افزونه یا plugin که برای حل مشکل پاراگراف بندی در ورد پرس Justify all posts in WordPress این پلاگین تمام نوشته های موجو در سایت را بدون هیچ مشکلی ترازبندی و جاستیفای میکند . ویژگیهای این افزونه در ادامه ذکر شده است .

تنظیم پاراگراف در وردپرس
تنظیم پاراگراف در وردپرس

تنظیم پاراگراف در وردپرس

تنظیم پاراگراف در وردپرس و حل مشکل تراز از دو طرف و همتراز کردن پاراگراف دغدغه خیلی از کاربران این پلتفرم محبوب است . اگر شما هم با این مشکل مواجه هستید با نصب افزونه Justify all posts in WordPress میتوانید در سایت خود پاراگراف های تراز بندی شده و مرتب داشته باشید .

How to align or justify text in WordPress?

چگونه متن را در وردپرس همتراز یا جاستیفای کنم؟

اما چگونه متن را در وردپرس همتراز یا جاستیفای کنم؟ برای این منظور افزونه Justify all posts in WordPress را از لینک زیر دانلود و نصب کنید .

مزایای افزونه جاستیفای تمام پست ها در وردپرس :

  • تمام پستها را بصورت اتوماتیک تراز از دو طرف میکند.
  • مجبور نیستید برای جاستیفای هر پاراگراف وقت بگذارید .
  • عمل تنظیم پاراگراف در وردپرس بصورت کاملا زیبا و خودکار انجام میشود .

برای دانلود افزونه با لینک مستقیم روی لینک زیر کلیک کنید

خروج از نسخه موبایل