ورود به پنل دایرکت ادمین و سی پنل CPANEL

ورود به پنل دایرکت ادمین و سی پنل CPANEL بستگی به نوع وبسایت یا سیستم مدیریت محتوا (CMS) مورد استفاده دارد. در ادامه، چند روش رایج برای ورود به دایرکت ادمین را توضیح می‌دهم

ورود به پنل دایرکت ادمین Direct Admin

برای دسترسی به دایرکت ادمین از پورت 2222 استفاده می‌شود. این البته به سیستم مورد استفاده شما و نحوه پیکربندی سرور بستگی دارد. در برخی موارد، برای دسترسی به دایرکت ادمین از یک پورت مشخص استفاده می‌شود و این پورت در آدرس وبسایت قید می‌شود.

پورت ورودی در اصل پلی میان وب‌سایت و سرور هاست شما است. بدین صورت که با قرار دادن پورت‌های 2222 و 2223 مقابل دامنه به شکل زیر :

www.domain.com:2222

www.domain.com:2223

همچنین میتونید به صورت زیر عمل کنید

https://www.yourdomain.com/config

ورود به پنل دایرکت ادمین Direct Admin
ورود به پنل دایرکت ادمین Direct Admin

برای ورود به دایرکت ادمین از این آدرس، می‌توانید آن را در نوار آدرس مرورگر خود وارد کنید. به عنوان مثال، با باز کردن مرورگر و وارد کردن آدرس https://www.yourdomain.com:2222، پنجره ورود به دایرکت ادمین باز خواهد شد. سپس می‌توانید اطلاعات ورود خود را (مانند نام کاربری و رمز عبور) وارد کنید تا به دایرکت ادمین دسترسی پیدا کنید.

لطفا توجه داشته باشید که این فقط یک مثال بوده و بستگی به سرور و نرم‌افزار مورد استفاده شما دارد. در صورتی که به مشکلی برخوردید، بهتر است با تیم پشتیبانی مربوطه یا مدیر سیستم تماس بگیرید تا راهنمایی لازم را دریافت کنید.

1. استفاده از مسیر و لینک مشخص برخی سیستم‌های مدیریت محتوا یا وبسایت‌ها، برای ورود به دایرکت ادمین از یک مسیر یا لینک مشخص استفاده می‌کنند. معمولاً این مسیر یا لینک به شکل admin یا login است. برای ورود به دایرکت ادمین، می‌توانید این مسیر یا لینک را در نوار آدرس مرورگر وارد کنید و سپس اطلاعات ورود خود را (مانند نام کاربری و رمز عبور) وارد کنید.

2. استفاده از فرم ورود برخی سیستم‌های مدیریت محتوا یا وبسایت‌ها، یک فرم ورود به دایرکت ادمین را در صفحه اصلی قرار می‌دهند. در این حالت، باید به صفحه اصلی وبسایت بروید و از طریق فرم ورود، اطلاعات ورود خود را وارد کنید.

3. استفاده از دکمه ورود در برخی وبسایت‌ها، دکمه ورود به دایرکت ادمین در قسمت بالای صفحه یا فوتر قرار دارد. با کلیک بر روی این دکمه، به صفحه ورود منتقل می‌شوید و اطلاعات ورود خود را وارد می‌کنید.

در هر صورت، برای ورود به دایرکت ادمین باید از اطلاعات ورود صحیح (مانند نام کاربری و رمز عبور) برخوردار باشید. اگر اطلاعات ورود خود را فراموش یا گم کرده‌اید، معمولاً وبسایت یا سیستم مربوطه گزینه‌هایی برای بازیابی رمز عبور یا کمک در این زمینه ارائه می‌دهد.

بخش دوم ورود به پنل دایرکت ادمین و سی پنل CPANEL مربوط به ورود به ورود به پنل سی پنل ( cPanel ) است

ورود به پنل دایرکت ادمین و سی پنل CPANEL

ورود به ورود به پنل سی پنل cPanel

برای ورود به سی پنل (cPanel)، مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. باز کردن مرورگر و وارد کردن آدرس https://yourdomain.com:2083 (جایگزین yourdomain.com با دامنه وبسایت خود شوید) .
  2. در صفحه وبی که باز می‌شود، نام کاربری (یا نام کاربری ایمیل) و رمز عبور خود را وارد کنید.
  3. بر روی دکمه “ورود” یا “Login” کلیک کنید.
ورود به ورود به پنل سی پنل cPanel

پس از ورود موفق، شما به صفحه اصلی سی پنل هدایت خواهید شد. از اینجا می‌توانید به تنظیمات مختلفی مانند مدیریت فایل‌ها، پایگاه داده‌ها، ایجاد ایمیل و غیره دسترسی پیدا کنید.

لطفا توجه داشته باشید که برخی از میزبانی‌های وب ممکن است از پورت دیگری به جای 2083 برای دسترسی به سی پنل استفاده کنند. در صورتی که با مشکلی مواجه شدید، بهتر است با تیم پشتیبانی میزبانی وب خود تماس بگیرید تا راهنمایی لازم را دریافت کنید.

صفحه اصلی

خروج از نسخه موبایل