رنگ مناسب دکمه ها و پس زمینه سایت برای گوشی

رنگ مناسب دکمه ها و پس زمینه سایت برای گوشی کدام است ؟

گاهی اوقات رنگ هایی را برای سایت مان مشخص می کنیم . سپس این رنگها را در سایت می بینیم تا اینجای کار هیچ مشکلی وجود ندارد . اما زمانی که وارد سایت می شویم و از طریق گوشی صفحه را می بینیم برخی رنگ ها دیده نمی شود .

مشکل عدم نمایش رنگ سایت در گوشی کجاست ؟

اگر در برگه یا نوشته های amp را فعال کرده باشید می بینید که برخی از رنگها ناپدید می شوند . این مشکل ناشی از پردازش و بارگذاری رنگ ها در amp و صفحه نمایش گوشی است .

زمانی که سایت بهینه سازی میشود برخی رنگ ها جهت بارگذاری و نمایش سریع در گوشی توسط افزونه امپ حذف میشود .

چطور مشکل عدم نمایش رنگ سایت در گوشی را حل کنیم ؟

یک راه حل ساده : برای حل این مشکل ابتدا یک نمونه رنگ قابل نمایش در گوشی را برایتان مثال میزنم .

کد رنگ 82EBD5 هم در گوشی و هم در کامپیوتر قابل نمایش است . برای انتخاب رنگ مناسب دکمه ها و پس زمینه ها سایت برای گوشی ابتدا از کد 82EBD5 استفاده کنید . سپس hue رنگ مورد نظر را بiدازی دلخواه بکشید

رنگ مناسب دکمه ها و پس زمینه سایت برای گوشی
رنگ مناسب دکمه ها و پس زمینه سایت برای گوشی

با این روش شما می توانید یک رنگ تولید کنید که در گوشی قابل نمایش باشد


مزایای انتخاب رنگ مناسب دکمه ها و پس زمینه سایت برای گوشی

انتخاب رنگ مناسب برای دکمه ها و پس زمینه سایت، می تواند به کاربران کمک کند که راحت تر و سریعتر با سایت شما تعامل کنند. رنگ های متفاوت می توانند مفهوم های متفاوت را به کاربران منتقل کنند . بسته به اهداف و نوع کسب و کار شما، می توانید از رنگ های مختلف استفاده کنید.

برای مثال، استفاده از رنگ قرمز برای دکمه های فراخواننده در سایت شما، می تواند توجه کاربران را به آن دکمه جلب کند . از طرف دیگر، استفاده از رنگ سبز برای دکمه های موفقیت آمیز مانند «ثبت نام موفقیت آمیز»، به کاربران اعتماد بیشتری به کسب و کار شما می دهد.

استفاده از رنگ های مناسب در پس زمینه سایت، می تواند به کاربران کمک کند تا با سایت شما بهتر آشنا شوند . و به راحتی اطلاعات مورد نیاز خود را پیدا کنند. برای مثال، استفاده از رنگ آبی در پس زمینه سایت، آرامش و اعتماد به نفس را به کاربران القا می کند.

در نهایت، بهتر است که در انتخاب رنگ های مناسب برای دکمه ها و پس زمینه سایت، به نیازهای کاربران و هدف کسب و کار خود توجه کنید . از رنگ هایی استفاده کنید که بهترین تجربه کاربری را برای کاربران شما فراهم کنند.

بازگشت به صفحه اصلی

نمایش بیشتر

مهرداد یاری

بیش از پانزده سال است که به عنوان مربی it آموزشگاههای فنی و حرفه ای فعالیت میکنم و با افتخار در خدمت شما هستم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا